טיפול פרטני

טיפול פסיכולוגי פרטני, או פסיכותרפיה פרטנית, הוא סדרה של פגישות אישיות עם מטפל/ת בהן מתנהלות שיחות שמטרתן לבחון אמונות, לעבד רגשות, ולפתור בעיות במגוון רחב של תחומים כולל זוגיות, עבודה, משפחה, בריאות וכד'.

מטרת הטיפול היא שינוי, צמיחה והתמודדות עם בעיות, מצוקות ואירועים בחיים שלא מאפשרים לנו להרגיש שמחה, סיפוק, הנאה והגשמה עצמית. טיפול אישי הוא המענה המקצועי לבעיות שלא מניחות את שלוותנו, פוגעות באיכות החיים שלנו ואף מציקות בשגרה היומית. באמצעות טיפול אישי ניתן לשנות התנהגויות בעלות פוטנציאל של הרס עצמי, להקל על רגשות עמוקים של כאב, לשפר מערכות יחסים, לעשות שינוי בקריירה, ועוד.

פעמים רבות אנו מנסים להתמודד בעצמנו עם בעיה מבלי שהסביבה הקרובה יודעת, מה שמוביל לתחושת תסכול, בדידות וכעס. יתרה מזאת, ישנה אמרה שאומרת 'המוח שיצר את הבעיה אינו יכול להיות המוח שיפתור את הבעיה'. משמעות הדבר הוא שגם אנשים מאד אינטליגנטיים ומודעים לעצמם שבויים לפעמים בתוך אותן אמונות ותפיסות שיצרו מלכתחילה את הבעיה, ונדרש גורם מקצועי, אובייקטיבי וניטרלי שיוכל לשקף את המציאות וליצור תמונת מצב חדשה.

מסגרת הטיפול היא מקום בטוח, אישי ודיסקרטי לחלוטין בו אפשר לדבר על כל מה שמטריד אותך, מבלי שישפטו אותך. לעתים הנושאים שגורמים למצוקה גורמים גם לבושה שמונעת מאנשים לפנות לתמיכת חברים או משפחה. הטיפול האישי הוא המקום שבו, בעזרת יד מקצועית מכוונת, ניתן לחשוף את מקור המצוקה, להתמודד באופן בריא ומחזק, להתחבר לצרכים ולרצונות האמתיים שלך ולשפר את איכות החיים.

פניה לטיפול אישי יכולה להיות הצעד הראשון לקראת הפיכתך לגרסה המוצלחת ביותר של עצמך, לאפשרות לחיות את החיים הטובים ביותר עבורך, ולהגשים את שאיפותיך וחלומותיך.

לקבלת ייעוץ ולקביעת פגישה התקשר/י 054-4479485 או השאר/י פרטים: